Navigation


RSS: inlägg



- Fullspäckad dag... som vanligt??

2010-08-08 @ 02:09:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Haha ... precis , det är som vanligt ! Fullt ös medvetslös!

Starta dagen med mathandling på willys... hm, för dyrt..;)
Köpte med ett köksskåp till martin innan jag stressade hem för o bära in varorna.

Sedan gick bilen till Johanna och Henke för att äta lunch ! :D Henke hade gjort jättegod sallad! En riktigt huslig karl det där !
Sen fick jag bara sitta o prata skit på balkongen med älskade Johanna... Saknar henne så sjukt och det går alldeles för länge innan man ses :(

Efter kaffet på maten drog lillis och jag vidare till Joel. Chino skulle få va där över helgen när jag jobbar... det är pappa-helg förstår ni ! Haha ... ;)


Sen har jag varit hos lillskorpan och jobbat ikväll!! Inte varit där på himla länge så kul att ses igen och prata prata !! :D




Sleeptajm nu... imorn ska vi försöka ge oss på en liten förflyttning att en ej körtillåten bil som jag tänkte meka hel ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback