Navigation


RSS: inlägg



- Chino skriver

2010-05-26 @ 21:13:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

I eftermiddag fick jag va själv en stund medan min matte var på tornby och handlade. Inte hade hon med sig nåt hem till mig. Kände på mig direkt att det var något på gång när hon kom in. Hon bytte om och satte på mig den där otäcka selen hon fått för sig jag tkr om. Då förstod jag, det var dags för promenad! Vi gick heeela vägen till tallboda, och för min del var det ju bara att hänga på?! Men mormor o morfar kom o mötte oss så jag blev skiiitglad!

Så... min dag går väl att summera så här, jättelugn morgon, mådde som ni läst i tidigare inlägg inte så bra men blev bättre. Matte klippte klorna på mig, och visst det är ju skönt efteråt och nu får jag min efterlängtade och välförtjänta kvällsmat!!
Slick och Tass // Chino





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback