Navigation


RSS: inlägg



- Fredagsmat !

2013-01-04 @ 16:31:24, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har fixat lite fredagsmat till ikväll. Det var tänkt att jag skulle få gäster men tyvärr har de fått hastigt förhinder så kanske blir att nån annan får komma och äta ...

Har i alla fall Sallad på schemat.

Har stekt tärnad kycklingfilé i Thai sweet chili sås
Stekt bacon, kokt ägg och gjort en sallad på:
Gurka
Sugar snap beans
Kidneybönor
Tomat
3 färger paprika
Physalis
Apetina salladsost
Isbergssallad

Har också gjort en dressing på:
En liten burk kesella, blanda ut med grädde till den konsistens du önskar.
1-2 msk senap
Curry, salt och svartpeppar efter smak.

Det är lite svårt ibland att skriva ner för när jag lagar mat smakar jag mig fram mycket om jag inte går själv efter recept... hehe så gör så ni med !! :)

 

 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback