Navigation


RSS: inlägg



- förstadagen

2013-01-08 @ 20:10:56, , , Kommentarer (0)

Avklarad! En aning mosig i huvudet! Men så kul har det varit!

Vi blir så bortskämda här..
Kaffe/smörgås(banan) för min del vid ankomsten.

Lunchen bestod av enblomkålssoppa med några korvar av något slag, pocherad torsk tror jag och mos med ägg och kaviarsås, jag hoppade moset och åt av den originella salladsbuffen istället!

Till eftermiddagsfikat brast min diciplin. Jag kan inte vara på sånt här utan att få ta del av det helt ut. Det var någon choklad tryffel och muffin/cupcake och kladdkaka och pistage kaka, frukt och kaffe! Jag smakade lite av två saker.


Middagen idag bestod av det ni får läsa på nedersta bilden ! Gott och vuxen-mat !!


Tog med mig en tryffel och kopp kaffe nu in på rummet till mästerkock!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback