Navigation


RSS: inlägg



- Ingen kvällsmat

2012-03-28 @ 21:32:49, Allmänt, , Kommentarer (0)

Blev ingen lagad kvällsmat ikväll tyvärr! Kom på precis när jag skulle börja laga mat att mästerkockfinalen började åtta och jag skulle inte hinna färdigt innan....

Så drack lite thé och nybakat färskostbröd!
Jag har en liten thé samling kan jag berätta för er som inte vet.. ;) Har en hel hylla i skåpet över fläkten, kanske 15 sorter. Ikväll fick det bli violthé och det kan jag skarpt rekomendera! Tillhör faktiskt en av mina favoriter :)


Kan ju inte låta bli att bli sugen på såna violpastiller man eller JAG åt när jag var liten! Thét smakar som det ungefär. På fredag när jag ska på stan som tänkt ska jag kolla nytt thé ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback