Navigation


RSS: inlägg



- Hej mina vänner!

2012-03-22 @ 20:53:58, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har pluggat jäääärnet idag.

Lunchen fick bli gårdagens räkwok. Den hade stått till sig i styrka kan jag säga! Hahaha

Blev lite fruktsallad till mellis och omelett till middag. Kände inte för att ta tid till att stå och laga mat, bättre jag la den på plugget.


Finns det någon mer som lider av prestationsångest?
Inte sån ångest att prestera överhuvudtaget utan ångest att inte prestera bästa möjliga?
Att inte nå sitt mål. Den känslan är inge rolig. Jag vet att jag alltid eller 9ggr av 10 presterar över förväntningar ändå kan jag inte ta till mig det.

Jag har ialla fall beslutat angående tentan imorn att den får gå som den går. Det är svåraste ämnet i kursen, samtidigt som det roligaste, men jag tkr kursen varit för kort och den är svår att plugga hemma oberoende av hjälp på det uppkommer nya räknesätt och termer per tionde sekund.
Men jag tkr faktiskt jag rett ut det ganska bra ändå!

Så lnska mig gärna lycka till och tänk på en pressad tjej imorgon. Skönt är iaf att jag inte lider av nervositet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback