Navigation


RSS: inlägg



- Skärpning! Nu får det vara slutfuskat...

2012-01-24 @ 06:41:36, Allmänt, , Kommentarer (3)

Ja helt ärligt ... Skriver inte ens om gårdagen knappt. Var hungrig hela dagen så fikade med smörgås och åt skumdelfin när tåget blev försenat och sen var jag bortbjuden till farmor på kvällen ,,, Men idag blir det annat!

Till frukost åt jag :
2-3 msk bär (hallon/blåbär)
2 Msk lin-/solrosfrön
1.5 dl Mild yoghyrt Vanilj
2 st ägg.

image description



Kommer ta med mig en kesoburk Ananas Passion, till förmiddag/tidig lunch fikat då jag går i skolan till halv tolv och sen blir det resa hem så blir lite glapp med lunchen... Hoppas ni får en bra start på dagen mina vänner ! <3

Så...nu far jag åt skolan;)
Känns ju sådär jävla oeffektivt att resa sammanlagt ca 2 timmar för 2,5 timmes effektiv tid i skolan... Gör mig rätt pissed off bara jag tänker på det... men men ...



Kommentarer
Postat av: Johanna

Bären du äter, är det sånna där vanliga frysta bär eller kör du på färska?

2012-01-24 @ 11:33:51
Postat av: Chinosmatte

Hej Johanna!

Man kan välja precis vad man vill, men för hållbarhet och säsongen som är nu så köper jag en blandpåse hallon&blåbär. Tänk bara på att bären inte är sockrade. Men i sommar blir det annat, då är ju bärutbudet lite större :)

2012-01-24 @ 23:56:25
Postat av: Chinosmatte

FRYSTA skulle det ju stå såklart! Haha det är sent nu ;)

2012-01-24 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback