Navigation


RSS: inlägg



- Måndag !

2012-01-31 @ 08:51:15, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår blev starten på dagen 2 kokta ägg.

Packade med mig yoghurt bär och frön i en burk i skolan som jag åt på förmiddagsrasten.

Tycker det ibland kan bli lite långt från att äta frukost kl 6 och lunch kl 12.. då är det bra med mellanmål. Ett annat alternativ till mellanmål är att ha med sig lite pålägg och ostbitar eller avocado med skagenröra eller så.

Till lunch hade jag med mig en matlåda från min fiskgratäng:


Till kvällsmat gjorde jag en GI lasagne. För att dra ur så mycket vatten som möjligt ur squashen ska man ju lägga den på papper/handduk och salta så vattnet går ur, tänk då på att inte salta köttfärsen för mycket! Det misstaget gjorde jag igår ... haha .. men jag ska la misslyckas med nån gång :)
Receptet hittar ni HÄR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback