Navigation


RSS: inlägg



- Hello mates!

2012-01-07 @ 23:40:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Sry för dålig uppdatering!
Har haft noll inspiration och i torsdags drabbades jag av ngn form ischias / ryggskott, och ni som vet hur det känns kan förstå mig.

Kan inte stå mer än fem minuter förrän jag inte kan vara rak i ryggen, benen darrar och jag känner mig typ full i kroppen fast jag inte är det.
Tänk er om man står och spänner skinkorna så in i bängens så får man kramp till slut. SÅ känns det, minst sagt! haha

Men på måndag ska det bli ordning igen både med kost och förhoppningsvis en ryggvärk som gått över!
Medicinen är "lev som du brukar" Det är lätt när man inte ens orkar måla mascara förrän man står halvt framåtböjd av smärta.

Jaja ska inte klaga men värk är nog fan det värsta som finns, då har man lust att bara hoppa från balkongen och dö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback