Navigation


RSS: inlägg



- Biggest Loser, Det kunde varit jag!

2012-01-11 @ 22:12:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Oooooooj vad jag har längtat efter denna programstart!
Denna säsong ligger mig varmt om hjärtat redan innan start.
Förra året gav det mig sån sjuk inspiration och jävlar vad de kämpade. Då kan man ju helt enkelt inte vara sämre själv, eller hur ?

Och anledningen till att denna säsong är lite mer speciell för mig är ju att jag var top 50 i ansökningarna att själv få medverka! Från flera tusen sökande och efter 2 casting var det jag och 49 pers till som slogs om platserna. Där föll jag på målsnöret kan man väl säga. Bittert!

Alla var emot det och ifrågasatte att HUR FAN KAN DU VA POTENTIELL FÖR DE DÄR PROGRAMMET? Du är ju hälften så stor som de. Och det stämmer ju till viss del men jag fastnade väl i tankarna hos producenten och tv teamet. Sen när sista sollningen skulle göras rykte jag för att jag är ju rätt frisk ändå om jag ska vara ärlig. En del sitter där i både hjärtfel, astma, diabetes halvt avbrutna knäskålar, och inget sånt lider ju jag av! Så att inte komma med blev ett friskhetstecken för mig!

Även om ni hade föredragit att se mig i cykelbyxer och sportbehå, tjuta skratta bli förbannad på alla andra ! Det hade jag velat! hihi

Jag håller på Ralph, honom träffade jag under uttagningsdagarna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback