Navigation


RSS: inlägg



Hej Alla vänner !

2012-08-06 @ 20:58:52, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det var ett tag sen jag skrev här nu .. 
 
Men för det som inte vet har jag hunnit köpa och flytta in i en bostadsrätt! Jag är tillbaka i Tallboda, här har jag växt upp och refererar som hemma.
Lägenheten är byggd 2001 men renoverades med vita vägger osv nu i våras 2012.
Det jag har gjort med den är att måla hallen vit och ställt ut de garderober som innan var i klädkammaren. Därefter har pappa och jag satt upp sparringhyllor i klädkammaren längs med väggarna och vips hade jag fått 16 meter hyllförvaring. Så projekten nu och framåt är att strukturera upp ordningen där inne och få det snyggt så jag inte ska behöva stänga dörren in för att det ser ut som ett förråd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback