Navigation


RSS: inlägg



- Nytt projekt!

2012-04-10 @ 20:02:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Diskuterade en liten grej i helgen om det kommer att komma över ett kök så är jag spekulant på bänkskiva och några underskåp.

När jag flyttade in i lghtn för 2 år sen hade förra hyresgästen byggt en egen förlängd köksbänk då det är ett smalt kök och man ändå inte får plats med ett vanligt bord tyckte jag det var okej och behöll det.

Det var väl inte bästa bygget som gjorts genom tiderna även om idén var ypperlig men blev massa yta under som jag vill kunna använda för förvaring. Därför skulle det bli perfekt att ställa dit skåp och lägga en skiva på istället ... eller vad tror ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback