Navigation


RSS: inlägg



- Jag lider mig till sömns

2012-04-15 @ 22:25:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har ju lämnat bort chino till mamma och pappa i veckan då Emma dagmatte är i Tenerife och glassar.
Jag börjar praktisera på Engströms bil imorgon i tre veckor framåt.
Att ha hund ensam när man jobbar heltid är inte jätte enkelt. Speciellt inte när han håller solokonsert i ylande när han är själv hemma. Så då får han bli ompysslad av sin mormor och morfar som kan gå hem till honom på rasterna  . Tror inte han ylar hela tiden OCH han är ALDRIG själv annars så detta fick bli den bästa lösningen.
Men ligger här hemma nu i sängen. Jag hör hans trippande, och jag känner honom liggandes vid fötterna men han är inte här. Så sjukt vad man kan bli van av vissa ljud och rörelser. Saknar honom så det gör ont och då är detta första dagen. Den dag han på riktigt försvinner går jag mitt itu vill jag lova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback