Navigation


RSS: inlägg



- Helgen

2012-04-15 @ 22:12:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Helgen har varit fullt aktiverad så inte mkt tid funnen att blogga.
Jag har heller inte ätit vidare bra i helgen heller. SKÄRPNING IDA FÖR FAN! Ja ..
Men tror det är tuffare i och med att jag slutat röka asså .. Känns som jag är mer sugen på sånt jag inte får och då hjälper de inte att va röksugen heller. Förr va man ju lite sån att man rökte (omedvetet) om man var sugen. Så därför som min faster sa borde jag kanske vara glad för att jag inte går upp i vikt i alla fall. Så jag kommer köra på nu och jag som sagt jobbar ju lika mycket med att få in en ny livstil och det kan ta upp till 2 år att få in nya vanor. Så även om jag "fuskat" någon gång så har jag ändå grundtänket och jobbar på det.

MEN vikten är såklart ett mål också. Och jag strävar efter det..

Har iaf haft en som vanligt underbar dag på jobbet. Varit hos underbara Emma och hälsat på och pratat bort 3 timmar i ett svep. Tiden går sååååå fort! :)

Blev även lite söndagmiddag hos mamma och pappa innan jag jobbade av kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback