Navigation


RSS: inlägg



- Första skolveckan !

2011-09-09 @ 08:20:35, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu har jag plöjt igenom första skolveckan. Jag har börjat läsa till företagssäljare i Tranås på TUC sweden!
Det känns som ett sjuuuuukt bra val ! Klassen är bra, pendlingen går fantastiskt och varje dag jag kommer hem är jag förstås helt slutkörd men längtar ändå till nästa dag! Så jag trivs sjukt bra ! Förutom att jag saknar mina pensionörer och kollegor i Tallboda! Får hälsa på dem ngn dag !

Idag ska jag i alla fall träffa Carro. Carro går samma utbildning som mig och jag diggar henne! Vi ska fika lite är det tänkt.

Sen blir de massage och efter det åka till landet. Ska bli skönt att komma ut lite. Hoppas på svampfångst och chino ska få springa lite i skogen !

Jag önskar alla en trevlig helg !

... Med en bild på mina nya skor som jag ska använda hela hösten och vintern ! :)


Chino hade Bailey på besök en kväll som också sov över !



Igår var jag dels så jäkla trött och också sugen på restaurangmat så köpte kycklingspett med jordnötssås och cashew på Spice n Rice !! Fruktansvärt gott, 89:- Och mat för minst två ggr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback