Navigation


RSS: inlägg



- Andra skolveckan!...

2011-09-12 @ 21:45:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

.. Tog sin början idag ! Startade nya kursen: Marknadsföring & Försäljning. Underbar lärare vid namn Fredrik Trolle.
Imorn sätter även Personlig & Praktisk försäljning igång. ÄNTLIGEN känns de som allvaret tagit sin början. Inga läxor än, förutom eget påhittade. Men jag kommer väl spy på läxor sen, så kanske inte mkt idé att tjata om det nu ! Hihi

Carro och jag tog kvällsmat på Your Choise efter skolan. Mums !

Imorn sänder de IDOL från Linköping ! Spännande.. Vill inte ens tänka på i vilket sammanhang jag är med i. Kanske står o petar näsan i bild! Haha skämt åsido.. Sen jag var på idol audition i April så har mitt förtroende till Idol sjunkit ganska rejält eftersom allt som sänds är regisserat på ett eller annat sätt. Men men ! Ska bli kul o se iaf. Om inte för alla dårar ! :)



Sen har jag ett rejält bekymmer. Märkte igår att jag hade som en flisa av skinn uppskrapad under foten i "valvet". Syntes inget och framför allt inte kändes de förrän jag kom hem ikväll och tog av mig skorna ! Hade vätskat igenom strumpan och helt plötsligt var där ett sår stort som en 50öring. Tvättade rent med 70% alkohol och alsolsrpit och har nu satt ett plåster men jag har sjukt svårt att gå! Ont så in i.... Men de är bara å bita ihop. Får flyga från tåget till skolan imorn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback