Navigation


RSS: inlägg



- Wow!

2011-10-31 @ 21:47:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är jag och resten av klasser hyggligt stolta över oss själva ! Var och en har hållt föredrag för helklass ! Och.... det gör inget om man är nervös! ...:D Kör igång redovisningsdagen imorgon med rapporterna och då blir det gruppvis! och opponering på det!


Sen ville jag hedra ett minne lite...
När jag gick makeup artist utbildningen för 3 år sen hade jag och en klasskamrat ett hedersuppdrag med tv4 sport. Vi fick följa med till närliggande innebandymatcher i superligan och sminka progamledare och kommentatorer. De kvällarna slutade alltid med vrålsång i bilen på väg hem till denna låten:



Sköna minnen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback