Navigation


RSS: inlägg



- Tävling!

2011-10-12 @ 21:20:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hej mina vänner !
OOOj vilken rolig dag jag haft idag ! Superinspirerande dag i skolan. Idag var ämnet "under" processen. Alltså allt vad det innebär under ett säljmöte. Man får lära sig mycket ska ni veta!

Hade en tävling på eftermiddagen som gick ut på "öppna frågor" Alltså frågor man inte kan svara JA eller NEJ på. De börjar med: Vem, var, hur, när, varför, vad etc. Tävlingen gick ut på att fråga en person frågor om ämnet fritidsintresse. Man skulle mata på frågor utan att tveka eller säga fel formulering. Då gick ronden vidare och man hade fått säga sitt för den omgången. Detta går alltså ut på att du bara ska lyssna på den andra.

Observatör räknade antal frågor och jag kom upp i hela 26 frågor efter några ronder, innan jag gjorde bort mig! Första utfrågningen klarade jag väl 3.. så där ser man svart på vitt vilken utveckling man kan göra under en timme! Det bidrog till en tapper 2:a plats.

Priset var en timmes coaching från vår Konsult Jonas Jarl, efter examen. Hur värdefullt är inte det?! Hade tidigare på dagen funderat för mig själv att "hoppas man kommer till ett företag där man får mkt coaching". Detta är ett guldkort jag ska spara till ett ypperligt tillfälle!... och nästa tävling ska jag vinna !

Imorn blir det Marknadsföring och försäljning!


Tänkte jag kunde bjuda på en bild på prinsen och mig... Bad quality men de får duga !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback