Navigation


RSS: inlägg



- Ny måndag nya möjligheter !

2011-10-17 @ 21:20:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

Dagens summering. Kul med måndag och ny skolvecka! Sista timmen kändes lite bitter. Inom loppet av två veckor ska rapporten vi jobbat med vara fullbordad, presentation inför klass vara planerad och framförd. Annan grupps rapport genomanalyserad för opponering och bok recension inlämnad! Men vad hade jag väntat mig? Jag går ju i skolan på heltid! Haha ... lite skoj är det för jag gillar lite press! :) Hoppas alla haft en underbar dag!

Gick efter tågresan hem upp till Gammelfarmor Sonja och fikade. 103 år och uj vad jag älskar henne! Hon har hela mitt liv varit som en plus farmor! :) Mamma och syrran kom dit också , så redig tjejeftermiddag !

Kvällen gick åt till anteckningsrenskrivning!.. 2 timmar igår och 2 idag och mycket mycket kvar! MEN jag upprepar och lär mig så det är ju nyttigt!

Imorn blir en dag i Tranås och alla goa klasskamrater!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback