Navigation


RSS: inlägg



- 3,5 kilo

2011-11-30 @ 13:36:28, Allmänt, , Kommentarer (0)

Efter 16 dagar visar det 3,5 minus på vågen! Glädjen man känner då är oslagbar.

Anledningen till att jag har börjat med detta är inte rent av för att "banta"... Banta för mig tkr jag är lite av ett skällsord har blivit, eller att man inte tar det seriöst. Banta är inte långsiktigt och ofta inte hälsosamt. Med GI får du koll på jämnt dagligt intag av proteiner och fett och du får fin balans i blogsockerkurvan. Energin blir jämn och fin och du går aldrig hungrig!

Jag provade denna metod för 3.5 år sen. Då var jag 19 år och ni vet ju själv hur livet ser ut då. Visserligen bodde jag hemma och mamma lagade maten och alltihop för hela familjen levde "livstils-månad" där hemma. MEN mitt problem var att jag tyckte så illa om brocolli, blomkål, squash, mm mm så jag kunde inte äta den mängden jag skulle för att de var så "Äckligt och otäckt" och gick då därör hungrig OCH fortfarande sugen på allt man inte fick. Jag stod ut i 3 veckor....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback