Navigation


RSS: inlägg



- Trötter!

2011-01-18 @ 21:34:03, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är nog första gången någon faktiskt sagt att jag ser trött ut... och idag var de flera som sa det.
Efter en sömn på 5 timmar och flera flera uppvaknanden var jag eller är jag fortfarande ett vrak. Det passade ju bra när man skulle jobba 7-21 ... fick tid för en liten powernap på 10 min kanske så det fick räcka.

Imorgon blir det ny plåtning. Affisch fotografering för ett band :) Det blir fruktansvört skoj måste jag säga !! :)

Jobbar först en sväng i bodis med då.. och på grund av plåtningen får jag skjuta på träningen till torsdag. Men det gör inget när jag har mer än giltiga skäl för att göra det ! Hihi ! :) Hoppas på att få ta lite Backstagekort imorgon så jag kan dela med mig av dem för er imorgon ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback