Navigation


RSS: inlägg



- Nyårslöfte ?

2011-01-04 @ 22:16:36, Allmänt, , Kommentarer (0)

Hmjaaaa... alla tjatar om nyårslöften hit o dit... jag av-lade ju faktiskt mitt på senhösten nån gång.
- Börja träna
- Äta bättre
...=Gå ner i vikt på ett hållbart sätt...

Starten var köpa gymkort, äta smoothies (måltidsersättningar) 1 eller helst 2 ggr om dagen och mat 1-2 ggr. Detta har jag hållt mig vid näääääääääääääästan alla dagar i ca 3 månader. Smoothiesarna är min melodi helt klart! Istället för att jag som innan hoppade över frukost äter jag nu och får bättre förbränning. Och jag som hatar o värma matlåda tar min smoothie och blir mätt och belåten, och på kvällen efter träningen kan jag äta lagad mat. Till detta har jag inte alls dragit ner så mkt som jag kanske borde på sötsaker och skit. Endå har jag nu vid årsskiftet gått ner 9 Kilo... på alldeles mitt egna sätt. OCH som dessutom jag kan orka hålla på med låååång tid framöver.

Nu är de bara ca 20  Kilo kvar... och dessa ska bort under året. Helst till sommarn ;)



Vad är era nyårslöften??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback