Navigation


RSS: inlägg



- Måndag !

2011-01-24 @ 22:27:12, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igen... är de inte bara måndagar o fredagar ??

Har iaf jobbat heeeela helgen ! Varit helgbarn hos mamma o pappa så inte blivit mkt bloggskrivande då.

Förra veckan var nästintill överjävlig... Mkt jobb.. halvtaskiga tider .. Men skrapade ihop 50 timmar iaf.. och det var ju inte sååå farligt när man väl tänker efter ;) Det var måndagnatten som ställde till de lite för mig med trälig sömn...

Idag har jag iaf jobbat och mamma och jag for därefter till stan ! .. Hittade lite underkläder, och kläder samt löpare, bordstabletter i ceriserosa och ett överkast i lite glansig grafit. Inte riktigt sådant jag tänkt mig men de var ju rea.... 749ord pris o halva på det... Det var ju bara att slå till tyckte jag !! :)

Kvällen gick åt till ett medel 70 pass på friskis... JOBBIGT men skönt :)


Nu blir de lite jobb till här då framöver men på fredag åker jag och Chino tåget till Karlstad för o träffa Karro, Frankie och Jonas !

Ser fram emot detta så enormt och det ska bli såååå mys ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback