Navigation


RSS: inlägg



- Karlstad, Here we come !

2011-01-27 @ 23:25:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja imorn kl 10 sätter sig Chino och jag på tåget till Karlstad!

Chinos första tågresa. Resan i sig kmr nog gå bra, enda är att jag hoppas de inte är för mkt hundar eller ivriga hundar med på tåget för då lär de bli jobbigt för han blir så nervös.... han är ju rädd för hundar!

Men men den som lever får se.

Denna dagen har iaf gått fort!

Började morgonen kl 6 med tvätt. Efter de va färdigt blev de att bege sig till mormor o morfar på lite fika.
14.30 Hade jag tid hos Emma för att färga håret... utväxten som blivit en 2cm bred brun rand. Nu är den borta iaf och chino var med hela tiden och sov som en stock i min famn !

Kvällen gick åt till strykning och städning och installation av nya skrivaren. NÖJD ! :)

Chino fick sig ett litet bad i diskhon också! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback