Navigation


RSS: inlägg



- Dagen i ord.

2011-01-20 @ 21:07:12, Allmänt, , Kommentarer (0)

Har jobbat idag... 3 timmar mer än på schemat. Kan ju inte säga nej när min kära arbetsplats behöver mej ! :)

På slutet av passet hörde Åsa av sig och sa att hon int ekunde träna... Dååå var de inte långt ifrån att jag hitta anledning o skita i det också. Men ensam är stark ;) eller hur ? Gick iaf och de va skönt att få jobba ur sig lite ! :)

Lagade mjölkmakaroner och falukorv till middag och så satte jag igång med bullbakning ! :)Att en så misslyckad deg som jag trodde var från början kunde ge så goda o stora bullar ! :) Yammii.... var nog tur att jag kom till träningen idag iaf... Hihi nu väntar lördagspass och Aerobics ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback