Navigation


RSS: inlägg



- Jul = Synd

2011-12-27 @ 20:27:59, Allmänt, , Kommentarer (0)

Haha det är verkligen en syndig helg!
Men imorgon är det jag som går tillbaka till strikta vanor igen. Med undantag min trerättersmeny till nyårsafton.

Jobbar imorgon bitti så jag kör nog lite Naturellt yoghurt med lin- och solrosfrön och lite bär. Vilket jag kom på nu att jag skulle köpt när jag var i affären idag. Tur jag har en portion kvar i paketet ! :D

Mitt tips på naturell yoghurt är:



När du är på jakt efter yoghurt så gå inte ner i fettprocent och ta lättyoghurt. Du behöver fettet och kroppen tar väl hand om det på ett bra sätt.
En annan sak att tänka på är att så fort du tar yoghurt med smak ökar antalet kolhydrater. Även sötsuget triggas av en "sötare" yoghurt. Så här är valet helt ens eget. Jag vet att förra omgången åt jag citronyoghurt från samma leverantör. Gick jättebra men detta år har jag tvingat i mig denna yoghurt och tro mig, man vänjer sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback