Navigation


RSS: inlägg



- Hej finisar!

2011-12-22 @ 10:17:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är första dagen på lovet. Elle blir inte mkt lov för min del. Jobbar 9 dagar av 13 lediga! Men det har jag bara mig själv att skylla för. Det är ju lite viktigare att man klarar sig och kan unna sig saker än att vara ledig och inte ha pengar för att göra något av sin ledighet. Är ni med ?:)

Ställde mig på vågen idag och jag står still. Inget resultat åt nåt håll nu så får nog nöja mig med 5 kilo till 1a januari. Jag tänker unna mig lite gott i jul och lussebullar och så vidare. Jag har nog slagit rekord i antal FÅ lussebullar man i snitt kanske äter över en jul. Men det är rätt skönt att slippa degmagen, eller kolhydratsmagen , för det är ingen som mår bra av den! Ni vet den där känslan att man är mätt, som om man svalt en ballong och sen blåst upp den! och så rapar man och är hungrig igen :)
Med GI/ LCHF får du en helt annan mättnadskänsla och den varar under flera timmar!

Jag ska på massage här nu i alla fall!
Har grundat dagen med yoghurt, frön och bär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback