Navigation


RSS: inlägg



- God kväll mina vänner!

2011-12-11 @ 22:36:26, Allmänt, , Kommentarer (0)

Missade ta bild på middagen... så ni får två nästa gång ;) Imorn är det ny vecka och nya möjligheter! Ju närmare jul man kommer ju mer ska det bakas och julstökas och detta är en jobbig tid för "dietarna". Själv måste jag erkänna att jag fuskat med ett par pepparkakor i helgen, men imorn ska jag baka med gluten i så kan jag inte ha möjlighet och äta! ;) Har ni provat recepten jag lagt upp, i så fall vad tycker ni? Jag ska själv prova ett recept jag fick från Adina på köttfärsomelett, till kvällen blir det nog att baka LCHF bröd och använda det som botten till en pizza ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback