Navigation


RSS: inlägg



- Djupa känslor ;)

2011-04-07 @ 21:15:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Tänkte jag skulle bjuda på en liten truddelutt i text som jag skrev för många år sen ! Tror jag var 16 år (6 år sen) och texten betyder massor för mig !

Drar täcket över huvet, låter dagarna passera
En sak har jag lärt mig, jag ska inte planera
Har bara just att fälla en tår
Kommer du inte nu vill jag att du alltid går
För jag kan inte leva med att ha dig ibland
Och när jag som mest behöver hålla en hand
Ska jag stå ut med att du bara finns i mina tankar
Även om du inte tror så har jag ett hjärta som bankar
Som slår ett slag för varje sak som är bra om dej
Som gör att jag tror jag börjat känna nåt för dig
Jag vet inte vad man ska kalla det för nåt
Och jag tror inte du vet hur dåligt jag har mått
Jag vet inga ord att säga när jag inser
Att ju men jag hör o ser dig växer känslan mer o mer
Och det jag vill få fram för er som jag sjunger för
Är att ni ska veta att mitt hjärta bara dör.

Om du visste hur mycket du betyder
om du visste hur mycket jag bryr mig
Världen kan vara så tuff och elak
men det går att rätta till allt som felat

Allt jag ser djupt i dina ögon
Är en blick av tomrum och önskan
Att vara den som fått ro i sin själ
När den dagen kommer önskar jag att få va där

Att finnas där och ge dig hopp
Ge dig styrka och mod att inte ge upp
För att springa från livet och hoppas på de bästa
Det orsakar bara mer sorg och smärta



Jag var rätt poetisk där ett tag och skrev huuuuur mycket som helst ! Önskar jag kunde få tillbaka lite utav den inspirationen!

Ni får gärna kommentera och skriva vad ni tycker ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback