Navigation


RSS: inlägg



- Veckosummering

2010-09-11 @ 17:50:29, Allmänt, , Kommentarer (0)

Som sagt denna vecka har inneburit massa skoj!

- Plåtning i måndags --> Träffade massa kul folk !
- Många förfrågningar från andra fotografer om sammarbete
- Har fått ett VIK i Tallboda i först 6 månader som jag har tackat JA till och går på 20 September :)
- Utvecklat affärerna i företaget, Har ju haft det 2 år nu och det är som de säger... Efter 3 år kanske man kan börja göra lite pengar på det också ! :)
- Ingått ett MYCKET spännande och roligt sammarbete med en ny Partner (kmr mer INFO snart)
- Myser nu i helgen hos gumsilumsan <3 !!
- Träffat lite släkt och myst!
- Blivit godkänd på 3e inlämningsuppgiften i historian (men ligger fortfarande efter :(..)

Som sagt jag älskar mitt liv när det går så här och jag säger bara en sak till alla !

- Vill man så går det ! Men man får inget gratis !!-

Känns som jag går runt så här hela dagarna:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback