Navigation


RSS: inlägg



- Granntanter!

2010-09-14 @ 12:07:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag blir så jävla trött på dem.. i mitt fall just nu gäller En. Försökte snabba mig ner till tvättstugan nu innan tvätttiden var slut kl 11.40. För jag visste att hon hade tiden efter mig... Och vem kommer inte efter mig ? Joo tanten, min granne. Säkert stått i kikhålet på dörren o sett när jag gick ner.

SJÄLVKLART hade hon något att säga i vanlig ordning och det var ju även dom "grabbarna" som klagat på mig igen. För att jag inte ska ha torkat golven. Och det är ju så tråkigt om "fastighetsskötaren får reda på det" "vi har ju ingen städpersonal här längre utan alla ska ta sitt ansvar" .... JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET skrek jag inombords. Blev förbannad med tro mig jag kunde bita ihop litegrann... jag frågade vilka är de där grabbarna du alltid pratar om, för du har ju alltid nåt att rättfärdiga mig om, så fort du ser mig, sa jag. "hmm jo... de var ett par som skulle tvätta efter dig sist. "

Jag tog borstjäveln och började sopa. "ser du här? Det här är INTE städat på flera dagar, så det är fler än jag som glömt de nån gång" Det var sjukt stora dammråttor.
"hhmm.. jo "fick jag till svar.



Jag hatar de som måste bry sig o säga till om allt. Men jag är ju glad att de va de hon klagade på och inte efterfesten i lördags, men den hörde hon väl inte... hör dåligt med SER bra , ser ALLT.

Och det är alltid "VI" när hon klagar på nåt och jag är jävligt trött på det. Funderar på allvar att ringa hyresvärden för man känners sig sjukt iakttagen så det är skrämmande!

Så arga tanter:



Går FETBORT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback