Navigation


RSS: inlägg



- Godnatt!

2010-09-13 @ 23:04:34, Allmänt, , Kommentarer (0)

Godnatt alla små sötsaker därute ! Här ligger en trött tjej som är så nöjd med dagen.. förlåt för tjatet heela tiden men är så glad och tacksam att jag får göra såna här grejer... Det är verkligen min tid nu!

Tjejen här ska upp o tvätta imorgon bitti kl 7 .. Suck men gjorde de lite med flit så jag kommer upp. OCH jag ska försöka sätta igång med städningen direkt då... Självklart ska jag skona grannarna från snabeldraken en stund till men jag looovar finns en del att ta reda på här hihi..

Behöver tvätta makeup redskap, skulle behöva sanera ena sminkväskan och se om jag på nåt sätt kan trixa till och laga den :)
Behöver gå in i gamla datorn och hämta en massa företagsrelaterade dokument och prylar som inte fyller någon funktion i en gammal dator!

Sen skulle jag behöva baka bullar. Men de är farligt att ha i frysen med. Och isf måste jag gå till affären men de måste jag nog ändå för jag har planer på att köpa frukt!

Såå jag har lite att gör imorgon som sagt !

Detta blev visst ett dagboksinlägg inte BLOGGinlägg haha !

Puss och godnatt med er! Chino hälsar lite slick också Hihi !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback