Navigation


RSS: inlägg



- De där med städning..

2010-10-05 @ 00:35:47, Allmänt, , Kommentarer (0)

... gick ju bra ! haha ! Drog fram en massa så totaldissade biggest loser och donade.. och de är som vanligt när jag går igång. ska sortera o rensa hela tiden så ser värre ut nu än jag börja eftersom jag börjar i alla hörn samtidigt .. Haha !

Jojo kom framåt 21.30 så har bara myst med henne sen.. Har satt klockan till runt 8 imorgon så ska jag gå upp o fortsätta då :)


Har även först nu skruvat på lite värme här inne då alla jävlar klagat på att de är kallt .. Haha men jag kände faktiskt det idag. Är ju sällan jag sitter still rakt upponer här hemma när jag är ensam så känner inte kylan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback