Navigation


RSS: inlägg



- Hänt mycket !

2010-11-29 @ 21:03:22, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ååååh det har hänt så mycket sista tiden !

- Snön har kommit och verkar va här för o stanna! (KALLT)!
- Jag har blivit ca 7 Kilo mindre
- Köpt träningskort på F&S
- Börjat nytt jobb men slutat lika fort då jag insåg vilket skit de var !
- Tkr ännu mera om min ögonsten
- Mycket ondare i kroppen, men de är rätt värk! Träningsvärk ! Hihi

Nu ska ja sätta in lite mat i micron och Duscha !! Sen tror jag de blir lite tidig kväll för mig !



Puss på alla söta !



Kommentarer
Postat av: Emilgina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:32:53
URL: http://emilgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback