Navigation


RSS: inlägg



- Kattmys

2010-05-31 @ 00:21:52, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jaha de jobbades färdigt och bussades hem. In direkt för o hämta lillpojken och ut o promenera. Blev inte riktigt en timma idag på grund av ryggen men det blev en ganska lång sväng iaf... På vägen la jag märke till att det fanns en helt annan kontakt med lillen. Han tittade oftare upp på mig men jag trodde de va för att mamma o pappa kanske gått långis med han innan så han var trött. Efter ett tag kom jag på det ! Han stannade som vanligt när jag kommenderade att stanna som "fot". Det nya var att han också Satte sig !! Då slog det mig.  Elin hade ju haft han på promenad så hon hade ju övat lite med han. Så när matte inte har tid är de tur att de finns dem som har ! <3


Kvällen avslutades i Emmas lght. Socialtd med Baileys då Emma är i London. Dröjde ju inte länge innan de två små djuren for runt i lägenheten jagandes av varandra varannan gång. Som katt och hund, fast vänner! :)

Blev bokat idag med att Hoffa och jag går o ser Sex and the city 2 imorgon ! Det blir mys om nåt!!!:D




GONATT ALLA SÖTA TRÖTTISAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback