Navigation


RSS: inlägg



- Kämpa

2010-05-21 @ 23:29:44, Allmänt, , Kommentarer (0)

Man kämpar varje dag för att gå vidare.
Gå vidare. Hur kan man?
En person som alltid kommer vara en del av mig.


Har så mycket att tänka på och älta att jag inte blir klok.
Men! Jag är stark. Jag kommer igenom detta.
Att jag ska va så jävla snäll hela tiden!
De är slut på det nu.
Jag måste börja leva själv
Leva mitt liv
Leva genom mig inte vara beroende av någon annan.



Har i alla fall en bästaste BÄSTA vän! Det är Chino.
Det är han och jag som kommer driva denna bloggen ;)
Han är mattes allt och jag skulle aldrig kommit så här långt utan han !!


Du och Jag föralltid !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback