Navigation


RSS: inlägg



- Bio

2010-06-01 @ 00:03:04, Allmänt, , Kommentarer (0)

Måste ju säga att filmen var riktigt bra! Sex and the city 2. 2,5 timme så lite träsmak fick man. Och lite irriterad blev man som vanligt när man går på bio. Och jag kunde inte hålla käft :D Jag betalar fan inte över 100 spänn för att sitta brevid tjejgäng som tror de är ENSAMMA i hela bio salongen. Prata skratta blippa i mobiler och allmänt föra oväsen av sig. I HATE IT och då ska de fan få höra de också!


Blev en till promenad genom stan för de var ju sjukt skönt ute ikväll måste jag säga och en film till på det i soffan med lillskrutten kringlad om benen! Så mys! Var en rätt konstig film på kanal 1 men fängslande eftersom jag såg vidare på den !

Nu är bara de riktigt TRÅKIGA kvar ! Bädda sängen :S :( .. Äh Chino får göra't !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback