Navigation


RSS: inlägg



- Uppklarat

2010-06-30 @ 11:46:49, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag fick "roligt" nog åka tillbaka idag på förmiddan för att leta p-skyltar. Den otrevliga jäveln på dukaten bara snäste åt mig och hånade att jag stått där för att jag jobbad0e. Sa även att det inte finns några parkeringar i hela t1. Alla är förhyrda. Men hon gav mig ingen direkt hjälp så jag åkte ut och tittade på skyltarna igen och hittade en skylt där det stod agtt man var tvungen att ha tillstånd nattetid. VEM FAN STÅR DÄR PÅ NATTEN förutom en annan som jobbar... suck... jaja hoppas de underlättar i deras kassa med mina väl intjänade 400 kr. =(


Nu ska jag snart bege mig till jobbet iaf... idag går vi 13-21 i T-boda. Tror de blir en kebab innan starten hihi. Usch vad bekväm jag är men bara för att jag o joel gjorde storkok i lasagne vill man ju inte äta de varje dag :D hihi...

Puss o kläm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback