Navigation


RSS: inlägg



- Torsdag

2010-06-04 @ 13:32:36, Allmänt, , Kommentarer (1)

Då är de helg igen !! Fasen vad tiden går fort asså...:S


Igår va de Roséhäng vid scandic. :) Mycket trevligt ! Bra folk och gott vin.. Tog ju slut lite väl fort så gick till Platå till 22 för att dricka lite billigt. Det var faktiskt helt okej där igår. FÖRSTA gången ag säger det jag hatar ju platå annars hihi ... Kvällen slutade på Harrys och Kareoke ! Tack alla för en underbar kväll!


Annars vaknade jag kl 07 igår. Kom ju på då att jag ju skulle skriva brevet för hand! Så det gjorde jag och NU är det skickat. hihi så spänningen är olidlig ! :P

Ikväll blir det Pizza vill jag lova !!





Kommentarer
Postat av: Jensmargrete

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-02-09 @ 13:22:16
URL: http://jensmargrete.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback