Navigation


RSS: inlägg



- Timmarna går fort

2010-06-18 @ 14:32:46, Allmänt, , Kommentarer (2)

Har "redan" varit vaken i 4 timmar... burit lite flyttkartonger, dammsugit sett färdigt Beckfilmen.. Rätt effektiv med andra ord !


Nu är de bara mina egna privata kartonger som ska ner i källarn.

Satt nyss och tänkte på att efter kl 02 inatt är jag ledig 2 hela dygn tills jag kom på att jag ska ju till Motala imorgon! Haha.. Det är ju skoj såklart men som sagt är man ledig från de ena jobbet kommer förpliktelserna till de andra jobben. Men man är ju inte mer än människa, man ska ju jobba. Inte riktigt så mycket som jag kanske men jag är glad att jag kan va ledig nån onsdag eller torsdag och bara peka finger åt alla som har 100% 7-16 jobb varje dag. Visserligen får jag fingret av dom när jag sliter på helgerna... Vilket är bäst? Haha

Regelbundet jobb med ALLTID lediga helger, tidiga mornar 8 timmars arbete varje dag
ELLER
Oregelbundet jobb med olika lediga dagar, ibland tidiga mornar ibland sovmorgon, 5-15 timmars arbete per pass..

Haha vad säger ni? Jag antar att ni som läser har alla olika typer av jobb och arbetstider så jag vill veta era svar ! :D



Kommentarer
Postat av: sofi

2010-06-18 @ 22:47:12
URL: http://systerysters.bloggsidan.se
Postat av: Sofi

Sötis du vet ju hur jag jobbar, men det värsta e ju helgerna. suger att jobb varanna. annrs tycker jag det e helt ok tider!!

2010-06-18 @ 22:48:46
URL: http://systerysters.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback