Navigation


RSS: inlägg



- Tanke, din jävla skit

2010-06-08 @ 23:48:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Tänk om man levde utan tankar. Utan förmågan att se bakåt i livet. Jag har försökt leva mitt liv efter att titta låååångt framåt men ibland faller man tillbaka. Men man är väl inte mer än människa antar jag. Men när de stunderna kommer är det jävligt svårt. Allt liknas med det gamla och påminner och river upp. Allt får en att tänka till och försöka värdera saker i livet. Men hur vet man vad som är något värt förrän efteråt? Det finns ju inget man vet innan är värt att satsa på eller veta att det ska gå vägen. Men det som inte dödar det stärker en, som jag brukar tänka. För faaan Ida. Tänk framåt! Tänk framåt!


De jävla Bitch lapsen jag har fått ikväll är jag fan inte värd!
Att jag är så jävla dum!
Hade jag haft en uppsättning porslin jag inte varit rädd om kan jag lova att den hade legat en och en trasig nedanför min balkong efter att de fart genom fönstret!
Ska gå ut med krabat nu och sen sova och imorgon början mitt nya liv ! PUNKT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback