Navigation


RSS: inlägg



- Smått Panik

2010-06-22 @ 12:23:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag har glömt att tänka på vad jag ska klä på mig på midsommar!!
Jag VÄGRAR ha nåt jag haft 100 ggr innan. Jag önskar jag inte var sån men har jag använt ett plagg en gång har jag svårt o ha det igen på en tillställning.. det blir oftast "vardagsplagg" av det...


Jag får övertala Emma att vi tar en runda på tornby imorgon. Måste ju ändå klara av systemet samt att jag ska till giganten och köpa loss Norton antivirus... (fick ju förlängt erbjudande på de så får det för 400:-) Det räcker till 3 licenser X12 månader så den som vill köpa en del, hojta ! :D

För övrigt säger många att Norton laggar ner datorn. Men med windows sju kan jag inte märka någon skillnad så de är Bull! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback