Navigation


RSS: inlägg



- Nya väckarklocka

2010-06-09 @ 09:40:43, Allmänt, , Kommentarer (0)

Tor jag man kan säga... har väckts nu flera ggr av att jobbet ringer och vill att man jobbar. I detta fall var det 14-21. Jag har planerat HELA dagen idag och hur kul blir det då? :S Men man är ju så illa tvingad att jobba om man lagt in tillgänglig tid i vikbanken. Men det löste sig till slut så alla blev nöjda. Conne jobbar till 5 åt mig så kunde jag komma 17 till 21. Och det blev ju det bästa :D Jag vill ju så gärna jobba men de är så jäla träligt när man planerat en dag och med andra människor o så får man ställa in allt. Jaja så är de ! :D Ses i tallboda kära arbetskamrater ! :D Hihi
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback