Navigation


RSS: inlägg



- Färdig i Motala

2010-06-19 @ 15:53:57, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu är jag hemkommen från tripen i Motala.. Var ungefär lika mycket som i lördags i Vadstena att göra, men mycket större barn denna gången.

Idag var de STORA vätternrundan och jag kan ju säga att de var TUR att jag var i så god tid som jag var för de tog 30 min att hamna rätt. Och för en person som aldrig kört bil i motala var de stort presterat ! Haha...

På vägen hem fick man ta mjölbyvägen och där på väggen vinka polisgrisen in bilar! Jag fick hjärtklappning och kände som om jag gjort nåt fel. Haha polisskräck kanske man kan kalla det. Men jag slapp förbi. Inte en enda gång har jag blivit stoppad av polisen på snart 3 år. PEPPAR PEPPAR!

För övrigt tycker jag de jävla cyklisterna kunde cykla nån annan stans ! hihi


Nu har jag duschat o grejat , tänkte ta en powernapp så jag faktiskt orkar ikväll...
see you soon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback