Navigation


RSS: inlägg



- Bonde söker fru

2010-06-03 @ 07:57:53, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja jag får väl helt enkelt inse att jag inte kommer att hinna skicka mitt brev till Bonde...:( Har skrivit och allt är färdigt för utskrift, men... jag har ingen skrivare och jag har legat i lite för hårt och dragit ut på tiden så jag kommer inte hinna hitta någon lösning. Sista ansökan är imorgon..FAN! haha jag som ville så gärna ! Menmen så är de !


Jag har sovit 4 timmar och är störtpigg! De ringde från jobbet och bad mig jobba men jag har annat för mig idag tyvärr..Annars hade jag ställt upp!


Får se vart vi hamnar idag.. Vem vet ! Bara de finns gräs och vatten är jag nöjd hihi :) Lär väl somna nån timme, antar att syrran lär göra det också haha...


Jag tittade igenom min almenacka idag. VARENDA helg (förutom midsommar) är uppbokad för jobb... Kan inte göra ett skit förrän jag har tvingat mig att ha semester v29 och 30. Vecka 30 är de bröllop!!! :). Jag säger inte att det är tråkigt men det blir ju o va ledig när ingen annan är och slita på helgerna.. men så är de att jobba som jag gör! Alla som tjatar om att de är tufft att jobba varannan helg kan fråga mig hur det är att jobba VARJE helg ! hahah Så detså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback