Navigation


RSS: inlägg



- Slut som artist

2010-07-08 @ 22:11:47, Allmänt, , Kommentarer (0)

Puh!! Snart är de bara en vecka kvar av slavsliteri !! Shit börjar bli utsliten känner jag OCH jag hatar mig själv på ett sätt att jag tagit åt mig så här mycket för jag hinner aldrig va med min hund längre !!! Dålig jävla matte-karaktär :(.... Men men ska man ha råd o va ledig får man ju bara jobba... och ja det är kul också och jag vill ju så gärna ställa upp och finnas där för mina jobb !!

Men men det är nog mest sömn jag behöver.. och ledig tid för att tvätta och städa. Men om enda tiden man är ledig är typ på natten så kan man inte sysselsätta sig med såna saker. Sen nu när ja ska sova så spelar Lasse jävla Winnerbäck på andra sidan ån och det blir att sova med stängda fönster inatt ! Det är ju trevligt att han är här och hoppas alla har trevligt men inte att han spelar för länge.

Och falafeln jag värmde på nu smakar skit haha !

Tack för jag fick klaga lite... det är så SÄLLAN jag gör det så det går nog an ikväll:)


Kom åt nån knapp med nu som gjorde texten sådär stor och vet inte hur man får den mindre så ni får leva med de !!


PUSS O GODNATT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback