Navigation


RSS: inlägg



- JAG HATAR ....

2010-07-17 @ 18:42:40, Allmänt, , Kommentarer (0)

... Att ha det stökigt !!! Men jag har fan ingen energi asså ! Jag har haft konstigt ont i kroppen idag också.. va spyfärdig på jobbet och hängig nu i eftermiddag... vet inte om det är åskan eller stressen.. Emma och jag har i alla fall tvättat stora BERG idag... Tur att man bor nära varann så Emma kunde tvätta med mig när hennes stuga är fullbemannad!


Jag sitter ibland och kan inte komma på hur jag vill ha det här hemma... Jag har ju allt men jag har inte riktigt den där fullbordade hemma-känslan än, vet inte varför men jag antar att Ullared v30 kan hjälpa det på traven !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback