Navigation


RSS: inlägg



- Gekås

2010-07-30 @ 11:10:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

"Alla vill till Ullared, till ullared till ullared" A la Drängarna gick att gunga till på varuhuset i Ullared när Emma o jag var där i Tisdags... om folk inte redan körde på rätt så bra innan med sina vagnar och shoppinghysteri så gjorde de DESTOMER när drängarna satte igång haha ! Folk sjäng och dansa haha de va sjukt kul o se !

Handla kan ju jag och efter 1,5 timma hade jag proppfull vagn och ett långt kvitto som visa drygt 3000:-
Efter en tidig kebab gick vi in i igen och kom ut med en likadan vagn haha... så ni förstår att jag är så jävla rik att jag inte behöver hålla i pengarna !! Ne så väl är de inte men jag har ju knappt handlat något till lägenheten sen jag flyttade in i Mars så de var helt klart värt varenda krona ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback