Navigation


RSS: inlägg



- Älskar doften av nystädat !

2010-07-19 @ 00:26:45, Allmänt, , Kommentarer (0)

Äntligen är lägenheten nästan tiptop !! Tvätten är överstökad, likaså dammsugning skurning disk och ja... det är bara lite småplock kvar och puffning av soffkuddarna kvar bara... :)

sen har jag ju SEMESTER NU !!!!! om man nu räknar bort en konsultation jag har imorgon ;) Men det är ju bara med gott sällskap så ! :)


Känns både kul och tråkigt att båda två veckorna är fullbokade... Kul för att Emma och jag ska ju till tylösand och tråkigt för att finns ju inte direkt mycket utrymme för andra saker och framförallt lla mina goa vänner som är kvar i stan !! Men kommer ju inte hyperjobba sen så då kommer de finnas tid för er älskade igen !!!


Semesterfirande med snygga målade naglar och ett glas rosé med brollan på balkongen !!







I LIKE IT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback