Navigation


RSS: inlägg



- Norrköping

2010-12-17 @ 11:38:21, Allmänt, , Kommentarer (0)

Är hos vännen H idag och vi ska snart bege oss till norrköping på lite bus ! :)

Skönt att komma ut lite, jag behöver det ! Efter typ en hel vecka med skitkass sömn är man lite less tankspridd och lättpåverkad.

Jag brukar inte behöva sova mkt men att vakna på olika sätt varje natt är fan int kul. Visst jag är inte så värst trött fysikt men det märks i min kropp. Ont i ryggen igen och nacke/axlar... det ärlite kombinerat med träningsvärk men tro mig man lär sig känna skillnad på värken. Träningsvärk kan man åtminstonde göra nåt åt/ det är naturligt, men rygg ont och ömma muskler är oförklarligt.. brukar ju barahålla i sig nån vecka... så jag lever vidare. ;)

Ser fram emot måndag nu. En HEL ledig dag . Ska träffa Kajso och vi ska mysa hela dagen. Tror de blir lite julgodisbak och pepparkakor och lite om jag får bestämma hihi... Har ju liksom lite utav det kvar att göra !

CU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback